رویدادها آرشیو خبر ها
دل پیرو: همیشه سرمایه گذاری در فوتبال مترادف با پیروزی نیست

دل پیرو: همیشه سرمایه گذاری در فوتبال مترادف با پیروزی نیست

یوونتوس خوب نتیجه نمی گیرد و این برای هواداران و مدیران این باشگاه که در سال های اخیر عادت به نتیجه گرفتن داشتن خوشایند نیست. با این حال هر هوادار بیانکونری به خوبی از این مسئله اگاه بود که یووه در دو الی سه سال اخیر با مشکلاتی روبرو بود و می توانست با حل کردن اساسی مشکلات انها رفع کند اما چنین حرکتی از سوی سران یووه دیده نشد و حالا مشکلات به خوبی در نتایج این هفته های بیانکونری مشاهده میشود.

 

الکس دل پیرو، اسطوره همیشگی یووه در گفت و گویی در این خصوص و بحث جدایی رونالدو حاضر شد و به برخی مسائل اشاره کرد.

 

مطمئنا این نتایج واکنشی را در بر خواهد داشت که تحریک پذیر خواهند بود، گروه از حساسیت موضوع و شرایط آگاه است. اما خطری که در حال حاضر باید از ان دوری کرد و نباید گذاشت شرایط را از این بدتر کند این است که نباید گذاشت که فشار شروع بد بیش از حد بر دوش بازیکنانی که تجربه کافی ندارند احساس شود، زیرا انها تحمل این فشار را ندارند و نمی دانند که پوشیدن این پیراهن چه فشاری دارد و در این حال فشار نتیجه نگرفتن نیز به آن اضافه میشود و شرایط را به طرز عجیبی خراب می کند. در حال حاضر کار کادر فنی و بازیکنان باتجربه الگری بسیار مهم است، در عین حال باید از گفت و گو در خصوص نتایج فصل های گذشته اجتناب کرد و البته بازار نقل و انتقالات و در مورد کسایی که دیگر نیستند، باید تنها بر روی بازیکنان و کسایی که در حال حاضر اینجا هستند و در زمین حاضر میشوند حساب باز کرد.

 

اسکودتو

 

هشت امتیاز از دست رفته در سه بازی نمی تواند شما را اینطور سخت نگران کند و بترساند. مشکل در رده بندی و جدول نیست. مشکل در عملکرد تیم و بازیکنان و ذهن انهاست که باید رفع شود.

 

رونالدو

 

او یک فوق ستاره است و در حال حاضر از دست رفته و دیگر در تیم نیست. مشکل این بود که تیم به اندازه کافی نتوانست حول این ستاره فوق العاده رشد کند. ما اغلب عملکرد رونالدو را جدا از یوونتوس قضاوت کرده ایم و این نشان دهنده این است که یه چیزی کامل نیست و درست کار نکرده. نتایج در رقابت های اروپایی نیز در یک سطح نبوده اما می توانیم نگاه دیگری نیز داشته باشیم، ببینید هنوز سیتی به قهرمانی در اروپا دست نیافته و این نشان می دهد که همیشه سرمایه گذاری ها نیز مترادف با پیروزی نیستند.

 

نقل و انتقالات

 

خیر، من انتظار داشتم که الگری با بازیکنان و کسانی که در اختیار دارد شروع کند و پیش رود. اما در لحظه خوبی لوکاتلی را جذب کردند و البته آرتور که در حال حاضر مصدوم است. در این خصوص انتظار داشتم که نمی توانست در بازار نقل و انتقالات بسیار فعال شود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: